Un articol publicat de Bloomberg a afirmat ca potentiala evaluare a FOREO, brandul suedez de skin-tech, ar putea ajunge la 1 miliard USD intr-o potentiala tranzactie de achizitie. In 2022, cand comportamentul post-pandemic a remodelat piata, FOREO atingea 5 miliarde USD intr-o oferta de la un conglomerat international major.

Astazi, cand al doilea trimestru al anului 2023 este aici, FOREO ramane independent, deoarece isi doreste sa remodeleze industria frumusetii prin inovare, in timp ce sarbatoreste 10 ani de existenta.

Industria frumusetii, la fel ca multe alte domenii, a suferit semnificativ in timpul pandemiei COVID-19. Cu un lockdown la nivel mondial si masuri de distantare sociala in vigoare, multe companii au fost fortate sa isi opreasca activitatea temporar sau sa-si reduca drastic operatiunile. Cu toate acestea, industria frumusetii a demonstrat o rezistenta si o adaptabilitate remarcabile. Multe companii s-au concentrat pe vanzari online si consultari virtuale, oferind produse si servicii prin platforme online si social media. In plus, pandemia a creat o cerere mai mare pentru produse de ingrijire personala si de wellness, ceea ce a condus la dezvoltarea de noi linii de produse si servicii.

Anul 2023 este definit de „criza costului vietii”, unde inflatia se extinde pe piete si bancile centrale modifica politicile monetare pentru a diminua efectele negative ale acesteia. Astfel, va fi din nou testata rezistenta industriei de beauty, deoarece consumatorii se vor concentra pe investirea in nevoile de baza.

Cu toate acestea, FOREO urmeaza sa lanseze 21 de produse diferite in acest an, precum si un nou brand sub umbrela FOREO. FAQ Swiss, care va intentiona sa stabileasca un nou standard in categoria anti-aging prin tehnologii inovatoare de inginerie elvetiana, cum ar fi terapia cu lumina infrarosie (NIR), radiofrecventa si EMS.

Mario Gomez, Global Commercial Director FOREO, spune: „Strategia noastra se concentreaza pe diversificarea noilor tehnologii si functionalitati care vor include si inovatii in privinta dispozitivelor. FOREO se va aventura in categoria cosmetic skincare, care se va imbina superb cu produsele emblematice ale brandului”.

In prezent, FOREO activeaza in 78 de piete, cu peste 10.000 de magazine, precum si o prezenta e-commerce puternica. Brandul isi propune sa fie in continuare lider in categoria de beauty-tech, deoarece investeste puternic in cercetare si dezvoltare prin institutul FOREO si cauta start-up-uri pentru a-si extinde portofoliul de tehnologii.

 

Despre FOREO

FOREO, cel mai important brand medical skintech din lume, combina tehnologia de ultima ora si inovatia pentru a crea dispozitive inovatoare care economisesc atat timp, cat si bani, oferind in acelasi timp rezultate premium de ingrijire a pielii si frumusete. Terapie cu lumina LED, termoterapie, crioterapie, microcurent, pulsatii T-Sonic – aceste tehnologii revolutionare nu mai apartin domeniului science fiction-ului, ci sunt acum o realitate. Si cea mai recenta descoperire? Un tratament facial complet care dureaza doar 5 minute, oferind rezultate la nivel de spa in 3 pasi simpli. Incepe cu LUNA 4 pentru o curatarea faciala de 1 minut, urmata de 2 minute in care UFO 2 infuzeaza ingredientele active ale mastilor in cele mai profunde straturi ale pielii si finalizeaza cu BEAR, cel mai sigur dispozitiv cu microcurent din lume, pentru o tonifiere a fetei de vis! Bine ai venit in lumea FOREO.