Marti, 26 septembrie, comunitatea Originals din Bucuresti s-a reunit pentru a descoperi noua campanie adidas, ”We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back”. Aceasta aduce un omagiu celor ce si-au lasat amprenta asupra istoriei brandului si au contribuit la mentinerea logo-ului Trefoil in fruntea culturii – fiind un simbol care a trait cel putin o mie de vieti, timp in care a fost purtat cu mandrie de toata lumea, de la sportivi la personalitati culturale.

 

Evenimentul a avut rolul de a crea un spatiu de explorare si descoperire a istoriei adidas Originals in context international si local, prezentand cele 3 filme din campanie regizate de Daniel Wolfe, Justyna Obassi si Will Dohrn. Acestea ilustreaza modalitatea in care modele clasice adidas Originals, Superstar, Gazelle si  Samba, au trecut intotdeauna cu brio testul timpului, fiecare contribuind in modul sau unic la depasirea si rescrierea limitelor culturale, fiind la randul lor asimilate si integrate in diferite comunitati si grupuri.

 

Pe langa aceste proiectii, fiecare dintre invitati a avut posibilitatea sa descopere cea mai mare colectie de item-uri vintage adidas Originals din Romania, detinuta de colectionarul Dennis Green. Printre piese s-au regasit 2 perechi unicate de sneakersi pentru baschet, fabricate in Romania in jurul anilor 1980, la fabrica Pionierul precum si o pereche de Gazelle din anii ‘70. De asemenea, acesta a expus o parte din articolele vestimentare pe care le detine si o serie de bits and pieces precum mini-sneakersi, pachete de carti si chiar o mini-masina adidas.

Un alt moment definitoriu a fost reprezentat de panelul de discutii alcatuit din Dennis Green, Otrava, Bogdan si Silvana Macovei – fiecare dintre ei fiind creator de cultura urbana si sneakerhead in acelasi timp. Discutia a fost facilitata de cei trei ambasadori locali adidas care au cautat sa descopere cum adidas Originals le-a definit povestea originala pe care o reinventeaza zi de zi. Mai mult de atat, in urma dialogului dintre invitati a fost evidentiata mostenirea culturala oferita de adidas in Romania – tara noastra fiind singura care se refera la incaltarile sport drept ”adidasi” – si totodata, cum brandul a contribuit puternic la originalitatea si exprimarea libera a fiecaruia dintre noi.

 

Nu in ultimul rand, fiecare invitat a avut posibilitatea sa-si transpuna identitatea unica si caracterul Original prin activarea foto din cadrul evenimentului, plecand acasa cu un poster unicat adidas Originals.

 

Intreaga campanie ”We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back” se poate vedea pe retelele de comunicare adidas Originals, iar siluetele emblematice Superstar, Gazelle si Samba sunt disponibile in magazinele adidas din intreaga tara si la parteneri de retail selectionati.

 

Despre adidas Originals

Inspirat de bogata mostenire a adidas, adidas Originals este un brand de lifestyle creat in 2001. Acesta are la baza arhiva adidas, continuand sa evolueze prin angajamentul sau de a crea produse inovatoare si prin capacitatea sa de a sustine creativitatea si curajul noilor generatii. Prin logo-ul Trefoil, care a fost folosit pentru prima data in 1972 si sustinut de cei care modeleaza si definesc cultura creativa, adidas Originals continua sa fie pionier in ceea ce priveste imbracamintea sport streetwear.