Pe 21 septembrie, Levi’s a lansat un nou segment al campaniei “Buy Better, Wear Longer”, care se bazeaza pe angajamentul brand-ului in ceea ce priveste dorinta de a oferi o durabilitate considerabila modei si articolelor vestimentare pe care le creeaza. Astfel, Levi’s isi continua misiunea de a concepe blugi ce pot fi iubiti de consumatori pentru ani intregi, si nu doar pe durata unui sezon.

Pentru a sustine acest efort, Levi’s a conceput un scurtmetraj ce transpune o poveste multi-generationala a blugilor pe care ii produc: filmul se concentreaza pe cel mai emblematic produs, si anume, modelul de blugi 501. Transformat de-a lungul timpului in functie de purtator, adaptandu-se la tendintele vremii, 501 ramane o piesa vestimentara la fel de relevanta astazi, precum a fost in perioada anilor 1960.

”Campania se concentreaza pe mostenirea pe care Levi’s o ofera generatiilor viitoare, prin produse durabile si reprezentative pentru intreaga lume. O pereche de blugi creati de Levi’s devine din ce in ce mai frumoasa odata cu trecerea timpului, avand un impact asupra fiecarei generatii, indiferent daca exista cateva modificari sau nu. Atemporali si versatili, dar mereu la moda – indiferent de deceniu. Acest mesaj este mai relevant ca oricand astazi, cand fiecare dintre noi se gandeste cum poate contribui pentru a crea un domeniu al modei mult mai sustenabil” – Karen Riley-Grant, Global Chief Marketing Officer

Campania ”Buy Better, Wear Longer” reprezinta o cerere si o promisiune in acelasi timp. Este o cerere fata de consumatorii care isi doresc sa fie mai responsabili privind alegerile pe care le fac, dorind ca articolele achizitionate sa fie cat mai durabile, pastrandu-le pentru generatiile viitoare. De asemenea, este un angajament al brand-ului de a-si continua munca pe numeroase fronturi pentru a fi administratori responsabili ai resurselor naturale pe care le folosesc, pentru a inova procesele de productie si pentru a introduce practici mai circulare la nivel general.

Clima, consumul, si comunitatea sunt in centrul unei abordari sustenabile, iar Levi’s urmareste o varietate de initiative pentru a sprijini aceasta viziune: investitii in materiale precum canepa de bumbac si bumbacul organic, care reduc consumul de apa; introducerea procesului Water<Less in productia de denim; lansarea platformei de revanzare Second-Hand si nu in ultimul rand, repararea si reutilizarea articolele de imbracaminte in magazine. Mai presus de toate, Levi’s si-a oferit toate resursele de invatare publicului larg, pentru a avea un impact mai considerabil. Astazi, brand-ul continua sa lucreze alaturi de parteneri si lideri precum Fashion for Good si Ellen MacArthur Foundation pentru a ajuta la transformarea industriei intr-un model mai circular, iar laboratorul de cercetare si dezvoltare Levi’s, WellThread, cauta in mod constant noi moduri radicale de a face haine care pot reduce amprenta de mediu.

„Reconfigurarea lanturilor de aprovizionare necesita timp, dar am gasit parteneri care sunt la fel de preocupati de amprenta lor si sunt la fel de incantati sa experimenteze, exact ca noi. Aceste colaborari ne-au permis sa introducem mai multa circularitate in modul in care ne realizam produsele.” – Paul Dillinger, Vicepresedinte, Sef al departamentului Global Product Inovation

Pentru a oferi si mai multa putere campaniei, Levi’s a evidentiat, de asemenea, povesti ale partenerilor. Printre ele se regasesc viziunile lui Xiye Bastida, Melati Wijsen si Emma Chamberlain, care au fost implicati direct in campanie de la lansarea acesteia si reprezinta urmatoarea generatie de voci privind durabilitatea.

 

Despre brandul Levi’s

Brandul Levi’s simbolizeaza stilul american clasic si cool fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s au devenit una dintre cele mai recunoscute articole de imbracaminte din lume, captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat si inovator neobosit, care este de neegalat in industria de imbracaminte. Gama noastra de imbracaminte de blugi si accesorii de top este disponibila in peste 110 de tari, permitand persoanelor din intreaga lume sa-si exprime stilul propriu. Pentru mai multe informatii despre marca Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitați levi.com.